Коли письменники вирішують описати своє життя і роздуми, вони використовують такий особливий жанр, як автобіографія. Ця форма літератури дозволяє автору поділитися своїми думками, почуттями та досвідом, а також розповісти про свої досягнення та труднощі. Автобіографічні тексти мають величезну цінність для читачів, оскільки дозволяють проникнути у світ історії та особистості автора.

Автобіографія – це спосіб самовираження автора, а й документування його життя майбутніх поколінь. У багатьох випадках автобіографічні тексти стають історичними джерелами, які допомагають нам краще зрозуміти минуле. Знамениті автобіографії стали справжніми класиками літератури, які автори – легендами.

Проте не лише відомі особи вдаються до написання автобіографій. Дедалі більше звичайних людей вирішують поділитися своїми історіями та думками зі світлом. Багато сучасних авторів опублікували свої автобіографічні роботи, де вони розповідають про свої успіхи та невдачі, про те, як вони досягли своєї мети і чого вони мали сумніви і страхи. Таким чином автобіографія стала майданчиком для звичайних людей, щоб поділитися своєю особистою унікальною історією.

Як називається коли пишуть про себе
МоваНазва
АнглійськаAutobiography
УкраїнськаАвтобіографія
ФранцузькаAutobiographie
ІталійськаAutobiografia

Що таке Summary у резюме?

Коротко про саммарі Саме слово саммарі прийшло до нас з англійської мови — summary означає зведення, коротку інформацію чи резюме (але не у значенні резюме для працевлаштування, а сумарний результат сказаного). Збережена копія

Що має бути у Summary в резюме?

У Summary важливо вказати чіткі цифри про Ваш досвід: Скільки років досвіду в ІТ в цілому ви маєте (некомерційний досвід так само бажано вказати, якщо досвід роботи не дуже великий).

Що писати роботодавцю під час відгуку на вакансію?

Отже, кілька рекомендацій, як написати відгук, який як мінімум прочитають:

  1. Вкажіть, хто ви і для чого пишете. …
  2. Розкажіть про рівень відповідності вимогам. …
  3. Коротко викладіть свій досвід. …
  4. Напишіть про свої очікування. …
  5. Додайте резюме, супровідний лист, і портфоліо.