Через кілька днів після замовлення ви отримаєте оповіщення, що посилка на місці і чекає на одержувача. Адресу доставки можна знайти в листі або в Особистому кабінеті OZON. На сторінці замовлення в Особистому кабінеті знайдете електронний чек та інформацію про точку самовивезення: терміни зберігання, адреса, графік роботи.
Як можна забрати посилку з Озону?
У мобільному додатку Ozon або мобільному браузері:
- В особистому кабінеті у розділі Замовлення виберіть потрібний замовлення та натисніть Отримати за штрихкодом.
- Натисніть Отримати замовлення на екрані постамату.
- Піднесіть телефон штрих-кодом до сканера або введіть код вручну — комірка відкриється.
Збережена копія
Як зрозуміти, що замовлення прийшло на Озон?
Подивитися статус замовлення можна в особистому кабінеті розділу Замовлення. Подивитися статус замовлення можна в особистому кабінеті розділу Замовлення. Якщо замовлення доставляється кур'єрською службою доставки, його можна відстежити за трек-номером на сторінці товару. Він знаходиться в особистому кабінеті у розділі Мої замовлення. Збережена копія