Акт виконаних робіт – це документ, що підтверджує факт виконання робіт чи надання послуг. У програмі 1С можна легко скласти акт виконаних робіт, дотримуючись кількох кроків.

По-перше, необхідно відкрити програму 1С та вибрати відповідну конфігурацію для вашого бізнесу. Потім відкрийте "Реєстр документів" та виберіть "Акти виконаних робіт".

Далі заповніть необхідні поля акта, такі як дата, номер, контрагент та список виконаних робіт. Важливо вказати всі роботи в деталях, щоб не виникло непорозумінь у майбутньому.

Після заповнення всіх полів акта можна зберегти його та роздрукувати. Поставте підписи та печатки там, де це необхідно.

Тепер ви знаєте, як скласти акт виконаних робіт у програмі 1С. Дотримуйтесь цих простих кроків, щоб переконатися, що всі роботи фіксуються та підтверджуються відповідним документом.

Як скласти акт виконаних робіт у 1С
КрокОпис
1Відкрити програму 1С:Підприємство
2Вибрати потрібну інформаційну базу
3Перейти до розділу "Документи"
4Створити новий документ "Акт виконаних робіт"
5Вказати дані про замовника та виконавця
6Вказати опис виконаних робіт та їх вартість
7Вказати дату виконання робіт та номер акту
8Перевірити та зберегти акт
9Роздрукувати акт та підписати його замовником та виконавцем
10Зберегти акт в електронному вигляді для архіву

Як правильно зробити акт виконаних робіт?

Які відомості потрібно включити до акт

  1. Назва документу.
  2. Номер та дату акту.
  3. Найменування сторін – замовника та виконавця.
  4. Реквізити договору, яким виконувались роботи.
  5. Докладний список робіт та їх вартість.
  6. Термін виконання робіт.
  7. Загальну вартість робіт.

Як зробити авр?

Для оформлення ЕАВР в ІС ЕСФ постачальнику необхідно:

  1. авторизуватись на порталі;
  2. вибрати модуль «Акти виконаних робіт» (відобразиться Журнал АВР);
  3. натиснути кнопку «Створити АВР»;
  4. заповнити необхідні поля (дата виписки, БІН, реквізити виконавця та замовника тощо).

Де в 1с акт про приймання виконаних робіт?

Даний документ можна знайти у пункті меню "Продажи". У шапці документа необхідно заповнити реквізит № “Вигляд розрахунку” та “Номенклатура”. Після цього в табличній частині документа за допомогою кнопки "Додати" або "Підбір" користувач може додати необхідних контрагентів, яким надається ця послуга.